fredag 9 mars 2012

Ett paket kommer lastat med...

Jag fick gladpost idag. Ett stort paket GARN! Utan bifogad faktura, haha.


Jag bestämde mig för ett tag sen att göra mig av med min virkade bebismobil och tog upp frågan på Online Virkcafé på FB och fick ett förslag om att byta den mot garn. Idag fick jag mitt bytespaket så nu ska jag packa ihop vår älskade mobil och önska den ett gott liv hos någon annan bebbe. Virkad med mycket kärlek och möda är den, mitt mastodontprojekt.

Har massor med ideér kring detta garn, det är merceriserade tunnare bomullsgarner alla, och vilka härliga färger med! Mina ideér involverar även ett lass fina färgglada knappar som jag beställt från bortbytingen.

Ser ni förresten cow parade-kon i bakgrunden? Ännu en av mina manier, kor. Den speglar mig rätt bra...

Trevlig helg gott folk!

Glöm inte att följa mig, antingen med bloggers följa funktion eller med bloglovin.

1 kommentar: