tisdag 25 september 2012

En randig chihuahua.

Världens bästa granne beställde ett glasögonfodral och gav mig full frihet i hur det skulle se ut. Sånt kan vara kul, eller så kan det ge väldig prestationsångest. Detta var väldigt kul när jag väl kom på idén. Grannens hund är nämligen en chihuahua, så vad skulle passa bättre än detta. 


Det rutiga tyget överraskade mig också med att vara sjukt fint! Ett tyg jag köpte en pyttesnutt av på Tygsamlarna. Applikationen och fodret är en retro gardin jag slaktat. 

Detta är dock den sista börs jag syr på beställning, höll på att koka över många gånger på börsbågen. Handsömnad är helt enkelt inte min grej. För någon väldigt speciell kan jag göra undantag, men annars inte.  

3 kommentarer:

  1. vi som tänkte göra en stor julklapps beställning på fodral till släkt och vänner jaha men å andra sidan är det toppen att bara jag har världens finaste fodral också många som kan bli avundsjuka då hihihi tusen tack för mitt fina fodral kram

    SvaraRadera
  2. Åh vilket sött! Ett sånt skulle man ha! ;)

    SvaraRadera